Alle info voor GV-ers

Print

Ik heb een vraag over mijn factuur

Correcte gegevens van de factuur

Rond 1 februari worden de facturen voor de jaarlijkse registratiebijdragen verstuurd via het systeem PE-online. Twijfel je of de factuur die je hebt ontvangen wel juist is? Dit zijn de correcte gegevens:

  • – afzender mail: noreply@pe-online.org (let op: er kan niet gereageerd worden naar dit adres!)
  • – IBAN: NL45DEUT0556977556 (dit betreft de Nederlandse afdeling van de Deutsche Bank)
  • – t.n.v.: CM.com stichting (dit is de betaalfunctie van het register)
  • – vestigingsadres SKGV: Ruurlosebeek 31, 8033 DW Zwolle

De betaal-link in de mail is ook correct en kan gebruikt worden, maar heeft een beperkte geldigheidsduur. Binnen enkele dagen na betaling ontvang je een mail als bevestiging.

Betalingsherinneringen

Telkens rond de 1e van de maand worden ook de betalingsherinneringen verstuurd aan degenen die hun registratiebijdragen nog niet hebben voldaan. Het kan zijn dat je contact met ons hebt opgenomen, maar toch opnieuw een betalingsherinnering hebt ontvangen; deze berichten hebben elkaar dan gekruist. We doen ons best je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Ik heb betaald maar krijg toch een herinnering…..

Meestal komt dit doordat je betaling niet herkend kon worden. Controleer eerst of het bedrag is teruggestort op je eigen rekening. Als dat het geval is, controleer dan of je wel alle betalingsgegevens goed hebt overgenomen, want meestal zit daar het probleem. Probeer het opnieuw met de correcte gegevens. Lukt het dan nog steeds niet, mail dan naar factuur@skgv.nl
Het kan ook zijn dat je vanuit het adresboek van je bank nog het rekeningnummer van de SKGV zelf hebt gebruikt, in plaats van de rekening van CM.COM. Neem in dat geval ook contact op met factuur@skgv.nl.

Mijn werkgever betaalt de factuur

Wordt jouw factuur betaald door de werkgever en staat het juiste adres niet op de factuur? Pas deze gegevens dan zelf aan in je dossier én stuur een e-mail naar de penningmeester waarbij je vraagt om een nieuwe factuur.

Je moet de factuur zelf naar je werkgever doorsturen. In enkele gevallen is er een afspraak met de werkgever dat de SKGV een verzamelfactuur stuurt voor alle ingeschreven geestelijk verzorgers die werkzaam zijn bij de werkgever.

Mijn gegevens zijn niet juist

Staan jouw eigen gegevens niet goed op de factuur? Pas deze gegevens dan zelf aan in je dossier én stuur een e-mail naar de penningmeester waarbij je vraagt om een nieuwe factuur.

Ga direct naar