Alle info voor GV-ers
Ik deel mijn kennis met anderen: hoe komen de punten in mijn dossier?
Wanneer je kennis met anderen deelt, kun je deze punten zelf toevoegen aan je dossier.
Stap 1. Documentatie opzoeken
Om te kunnen beoordelen of de activiteit voor accreditatie in aanmerking komt, vragen we je om een document waar uit dat blijkt toe te voegen.
- – Heb je een publicatie verzorgd: voeg (een kopie van) de publicatie toe.
- – Heb je een gastcollege, gastles of presentatie gegeven of heb je inhoudelijk bijgedragen aan een congres of symposium of heb je een evenement georganiseerd: voeg de uitnodiging of het programma toe.
- – Heb je bijgedragen aan wetenschappelijk onderzoek: voeg het informed consent (bij informant) toe of een bevestiging van een betrokken collega wat je rol is.
- – Heb je een stagiair begeleid: voeg een geanonimiseerd (!) stageverslag of stageovereenkomst toe.
- – Heb je bestuurs- of commisiewerk gedaan: voeg een overzicht toe met data dat wordt bevestigd door een betrokken collega.
Stap 2. Aanvraag invullen
- – Log in in je digitale dossier en kies voor ‘snel toevoegen’.
- – Kies vervolgens voor ‘overige activiteiten’.
- – Vul de aanvraag in en voeg de gevraagde documenten toe.
- – Je dient je aanvraag in door te klikken op ‘verzenden’ (links bovenaan de pagina).
Stap 3. Beoordeling van de aanvraag
De toetsingscommissie ontvangt je aanvraag en beoordeelt of deze compleet is en of deze past binnen de criteria voor het delen van je kennis, het begeleiden van een stagiair, bestuurs- en commissiewerk of innovatie.
Je ontvangt binnen circa 6 weken via PE-online een reactie. Pas na goedkeuring zijn de punten zichtbaar op de pagina ‘mijn dossier’.